25 Ekim 2012 Perşembe

MOBİL AİDAT TAHSİLATININ EN PRATİK VE EN GÜVENLİ ADRESİ www.aidatmerkezi.com YENİLENDİ!



















Üyelik sistemiyle hizmet veren kurumların, üyelerinden mobil ödeme altyapısıyla aidat tahsilatı yapmalarını, kurum üyelerinin ise tek bir SMS’le aidat ödemelerini sağlayan Aidat Merkezi şimdi yeni sayfasında daha pratik, daha hızlı…


Mobil aidat tahsilatında Türkiye’nin en güvenilir Mobil Ödeme sistemlerinden Mobilepax altyapısı ile hizmet veren Aidat Merkezi’nin yenilenen sayfasında:

Kurum Üyeleri için; aidat merkezi üzerinden aidat ödeme şekilleri, sistemin avantajları
Üye İş Yerleri için; aidat merkezi sistemine adım adım başvuru, sistemin avantajları, kullanım şekli
İş Ortakları için; adım adım iş ortaklığı süreci, iş ortaklığı sürecinin avantajları tüm detaylarıyla anlatılıyor.

Ayrıca yenilenen www.aidatmerkezi.com sayfasında Abonelik İşlemleri, Tahsilat İşlemleri, Mesajlaşma İşlemleri ve Sistem Ayarları başlıkları altında ürün özellikleri, görsellerle desteklenerek detaylı bir şekilde açıklanıyor. Tüm bu bilgilere ek olarak ürün özellikleri, sistem kullanıcıları için Görsel Yardım Dosyaları menüsü altında video görüntüleriyle adım adım yer alıyor.

Siz de alternatif ve güvenli ödeme sistemi Mobil Ödeme altyapısıyla aidat ödemek, aidat tahsil etmek veya bu servisi çözümlerinize ekleyerek kazanca geçmek için hemen www.aidatmerkezi.com adresini ziyaret edin.

www.aidatmerkezi.com | 444 30 36 | destek@mobilepax.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.